~.~.~ کلبه ی فقیرانه من ~.~.~

~.~.~ بده دستات و به دستام تا با هم کلبه بسازیم ~.~.~ کلبه ای پر از من و تو از من و تو ما بسازیم ~.~.~

~.~.~ کلبه ی فقیرانه من ~.~.~

~.~.~ بده دستات و به دستام تا با هم کلبه بسازیم ~.~.~ کلبه ای پر از من و تو از من و تو ما بسازیم ~.~.~

~.~ دل کسی رو نشکن تا دلت نشکنه ~.~

اولین کسی که عاشقش میشی دلتو میشکونه و میره .

دومین کسی رو که میای دوست داشته باشی و از تجربه قبلی استفاده کنی دلتو بدتر میشکنه و میزاره میره .

بعدش دیگه هیچ چیز واست مهم نیست و از این به بعد میشی اون آدمی که هیچ وقت نبودی .

دیگه دوست دارم واست رنگی نداره ...

و اگه یه آدم خوب باهات دوست بشه تو دلشو میشکونی که انتقام خودتو ازش بگیری و اون میره با یکی دیگه ......

                      اینطوریه که دل همه آدما میشکنه

نظرات 3 + ارسال نظر
خلوتکده سه‌شنبه 29 خرداد 1386 ساعت 11:24 ب.ظ http://utumn.blogfa.com/

سلام.خوبی؟ممنونم خبرم کردی.
عین واقعیتو نوشتی .خیلی لذت بردم.
..................................................
دل من غصه نخور زندگی جذر و مد داره
دنیامون یه عالمه ، آدم خوب و بد داره
دل من غصه نخور همه که دشمن نمی شن
همه که پرِ ترک مثِ تو و من نمی شن
خیلی کم پیدا می شه کسی رو حرفش بمونه
دل من غصه نخور مثِ ما ها فراوونه
دل من غصه نخور گریه پناه آدماست
تر و تازه موندن گل مال اشک شبنم اس
خدا رو چه دیدی شاید فردامون بشه بهشت
دل من غصه نخور، زندگی خوب داره و زشت
دل من غصه نخور باز داره فصل سیب می شه
می دونم گاهی آدم تو وطنش غریب می شه
دلا که از ادم ها کمک طلب نمی کنن
دل من غصه نخور دلها که تب نمی کنن
دلایی که بشکنن چون عاشقن قیمتی ان
دل من غصه نخور ، شمدونیا صورتی ان
دل من غصه نخور ، سبک می شی بارون بیاد
توی عاشقی باید نترسی از کم و زیاد
توی این قصه دلا یه وقتایی عروسک
دل من غصه نخور ، خاطره هامون کودکن
زندگی شکستن و دوباره دل دادن داره
دل من غصه نخور تاب بازی افتادن داره
دل من غصه نخور گلها میان عیادتت
به نتیجه می رسه آخر یه روز عبادتت
دل من غصه نخور دنیا رو بسپار به خدا
هر دومون دعا کنیم ، تو هم جدا ، منم جدا

ندا یکشنبه 3 تیر 1386 ساعت 08:56 ب.ظ http://http://blog.360.yahoo.com/blog-DioT5d08frRHe0tmD44dxcGHPA

دقیقاْ همینه که می گی. نه یکبار ‌.نه دو بار. بلکه بارها دلتو می شکنن. تا زمانی که بفهمی باید سنگ بشی تا نشکنی.

کمالی شنبه 9 تیر 1386 ساعت 01:15 ق.ظ http://kamaligh.persianblog.com

سلام
قدر این خلوتکه رو بدون خیلی با معرفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد