~.~.~ کلبه ی فقیرانه من ~.~.~

~.~.~ بده دستات و به دستام تا با هم کلبه بسازیم ~.~.~ کلبه ای پر از من و تو از من و تو ما بسازیم ~.~.~

~.~.~ کلبه ی فقیرانه من ~.~.~

~.~.~ بده دستات و به دستام تا با هم کلبه بسازیم ~.~.~ کلبه ای پر از من و تو از من و تو ما بسازیم ~.~.~

زیر بارون

زیر بارون توی ایوون شده خسته یه پریشون
بی پناهه چشم به راهه دوری از اون یه گناهه
دل با تو پاییزش بهاره بهاره ای عمر دوباره دوباره
با تو در دل من غصه جا نداره
زیر بارون توی ایوون شده خسته یه پریشون
بی پناهه چشم به راهه دوری از اون یه گناهه هه هه هه
تو رو داشتن واسه من یه نیازه
با تو دل از همه چیز بی نیازه
تو رو داشتن واسه من خود عشقه
با تو دل پیشه همه سرفرازه
دل با تو پاییزش بهاره بهاره ای عمر دوباره دوباره
با تو در دل من غصه جا نداره
زیر بارون توی ایوون شده خسته یه پریشون
بی پناهه چشم به راهه دوری از اون یه گناهه هه هه هه
ای هوای تازه ای صبح روشن
بامن ودل من مهربون باش
مثل یک ترانه بنشین رو لبهام
یا بشو ستاره توی شبهام
دل با تو پاییزش بهاره بهاره ای عمر دوباره دوباره
با تو در دل من غصه جا نداره
زیر بارون توی ایوون شده خسته یه پریشون
بی پناهه چشم به راهه دوری از اون یه گناهه هه هه هه

<<<< اومدی معجزه کردی >>>>

 

اومدی معجزه کردی .
نمی دونی که چه کردی .
اومدی دنیامو ساختی .
ِاومدی فردامو ساختی .

اگه دنیامو بخوای من به تو نه نمیگم .
ماهه شبهامو بخوای من به تو نه نمیگم .
آسمونمو بخوای من به تو نه نمیگم .
اگه جونمو بخوای من به تو نه نمیگم .

من به تو نه نمیگم . نه به تو نه نمیگم
من به تو نه نمیگم . نه به تو نه نمیگم

اومدی معجزه کردی .
نمی دونی که چه کردی .
اومدی دنیامو ساختی .
ِاومدی فردامو ساختی .

اگه دنیامو بخوای من به تو نه نمیگم .
ماهه شبهامو بخوای من به تو نه نمیگم .
آسمونمو بخوای من به تو نه نمیگم .
اگه جونمو بخوای من به تو نه نمیگم .

من به تو نه نمیگم . نه به تو نه نمیگم
من به تو نه نمیگم . نه به تو نه نمیگم

اومدی صد تا بهار دادی به من
همه گلهاشو میارم واسه تو

اومدی بردی منو به خواب عشق
همه رویاشو میارم واسه تو

اومدی تا دل من تورو بخواد
من تمناشو میارم واسه تو

اومدی ماهو اوردی واسه من
همه شبهاشو میارم واسه تو

اگه دنیامو بخوای من به تو نه نمیگم .
ماهه شبهامو بخوای من به تو نه نمیگم .
آسمونمو بخوای من به تو نه نمیگم .
اگه جونمو بخوای من به تو نه نمیگم .

من به تو نه نمیگم . نه به تو نه نمیگم
من به تو نه نمیگم . نه به تو نه نمیگم

از همون دور که خیال تو میاد
شب من یک شب مهتابی میشه
رو زلال برکه های آرزو خواب رویای تو آفتابی میشه.
از وجوده خودته رویای من
میدونم ماله تو فردای من
میدونی حقه تو دنیای من


اگه دنیامو بخوای من به تو نه نمیگم .
ماهه شبهامو بخوای من به تو نه نمیگم .
آسمونمو بخوای من به تو نه نمیگم .
اکه جونمو بخوای من به تو نه نمیگم .
من به تو نه نمیگم . نه به تو نه نمیگم
من به تو نه نمیگم . نه به تو نه نمیگم

اومدی معجزه کردی .
نمی دونی که چه کردی .
اومدی دنیامو ساختی .
ِاومدی فردامو ساختی .
اگه دنیامو بخوای من به تو نه نمیگم .
ماهه شبهامو بخوای من به تو نه نمیگم .
آسمونمو بخوای من به تو نه نمیگم .
اگه جونمو بخوای من به تو نه نمیگم .
من به تو نه نمیگم . نه به تو نه نمیگم
من به تو نه نمیگم . نه به تو نه نمیگم

اومدی صد تا بهار دادی به من
همه گلهاشو میارم واسه تو
اومدی بردی منو به خواب عشق
همه رویاشو میارم واسه تو
اومدی تا دل من تورو بخواد
من تمناشو میارم واسه تو
اومدی ماهو اوردی واسه من
همه شبهاشو میارم واسه تو

اگه دنیامو بخوای من به تو نه نمیگم .
ماهه شبهامو بخوای من به تو نه نمیگم .
آسمونمو بخوای من به تو نه نمیگم .
اگه جونمو بخوای من به تو نه نمیگم .
من به تو نه نمیگم . نه به تو نه نمیگم
من به تو نه نمیگم . نه به تو نه نمیگم
من به تو نه نمیگم . نه به تو نه نمیگم