~.~.~ کلبه ی فقیرانه من ~.~.~

~.~.~ بده دستات و به دستام تا با هم کلبه بسازیم ~.~.~ کلبه ای پر از من و تو از من و تو ما بسازیم ~.~.~

~.~.~ کلبه ی فقیرانه من ~.~.~

~.~.~ بده دستات و به دستام تا با هم کلبه بسازیم ~.~.~ کلبه ای پر از من و تو از من و تو ما بسازیم ~.~.~

>>>>تقاضا<<<<

>>>>>>>>از قلب من التهاب را بردارید. <<<<<<<<

>>>>>>>>>>>>>>>>این وحشت بی حساب را بردارید. <<<<<<<<<<<<<<<<<<

>>>>>>از دفتر خاطرات هر روزه من <<<<<<

>>>>>>>>>>>>>>>>امروز پر اضطراب را بردارید. <<<<<<<<<<<<<<<<<<

>>>>>>>>من طاقت دیدن شما را دارم. <<<<<<<<

>>>>>>>>>>>>>>>>از چهره خود نقاب را بردارید. <<<<<<<<<<<<<<<<<<

>>>>>>وقتی همه گزینه ها یعنی مرگ<<<<<<

>>>>>>>>>>>>>>>از دوش من انتخاب را بردارید. <<<<<<<<<<<<<<<<<<

>>>>>>عاشق که شدم به هرکسی که گفتم، گفت: <<<<<<

>>>>>>>>>>>>>>>>از روح خود این عذاب را بردارید. <<<<<<<<<<<<<<<<<<

>>>>>>بی خواب شدم، ولی جوابم این بود<<<<<<

>>>>>>>>>>>>>>>>از طاقچه قرص خواب را بردارید. <<<<<<<<<<<<<<<<

******************************

با عشق همیشه زنده ام پس لطفا

روبان سیاه را بردارید.

 

 

فردا <کدام فردا>

کدامین فردا؟!

از امروز که به فردا نگاه می کنم ، حس می کنم فردا روز دیگری است.

بهترین روز برای یکرنگ شدن، پاک شدن، صمیمی شدن ، عاشق شدن،و ...!

امروز که در کوچه ی زندگی می رفتم برایم چاهی افکندند و من در آن افتا دم و هیچکس نبود که مرا بیرون بیاورد و هیچگاه نتوانستم بیرون بیایم.

فکر کردم فردا کسی خواهد امد و مرا نجات خواهد داد، ولی چه خیال باطلی!

امروز هر چه فکر می کنم برای فردا غلط از آب در می آید . هر روز به فکر فردایم ولی فردایی که من منتظرش هستم هرگز نخواهد آمد.

اخر فهمیده ام لازم نیست ما برای آینده نقشه بکشیم.زندگی خود در ترسیم نقشه ها استاده و در به هم زدن خطوط آنچه ما کشیده ایم و اندیشیده ایم مهارت کافی داره.

چرا هیچکس حاضر نیست هیچکس را درک کند؟

چرا باید هیچ  چیز هیچکس به هیچکس ربطی نداشته باشد؟

 

من هستم، او نمی آید.

او هست، من نمی رسم!

چرا اینگونه است؟

 

 

<بده دستات رو به دستام>

>>>>>>>>>>>>>>>> <<<<<<<<<<<<<<<<

بده دستات و به دستام تا با هم کلبه بسازیم

کلبه ای پر از من و تو از من و تو ما بسازیم

دور بشیم از همه مردم

واسه درد هم بمیریم

با ستاره ها بخوابیم

با ترانه جون بگیریم

کلبه ای اندازه عشق

باغچه ای و حوض گلدون

سر تو باشه رو شونم

مثل لیلا مثل مجنون

تو بشی مادر گلها

من بشم بابای بارون

>>>>>>>>>>>>>>>> <<<<<<<<<<<<<<<<