~.~.~ کلبه ی فقیرانه من ~.~.~

~.~.~ بده دستات و به دستام تا با هم کلبه بسازیم ~.~.~ کلبه ای پر از من و تو از من و تو ما بسازیم ~.~.~

~.~.~ کلبه ی فقیرانه من ~.~.~

~.~.~ بده دستات و به دستام تا با هم کلبه بسازیم ~.~.~ کلبه ای پر از من و تو از من و تو ما بسازیم ~.~.~

<بده دستات رو به دستام>

>>>>>>>>>>>>>>>> <<<<<<<<<<<<<<<<

بده دستات و به دستام تا با هم کلبه بسازیم

کلبه ای پر از من و تو از من و تو ما بسازیم

دور بشیم از همه مردم

واسه درد هم بمیریم

با ستاره ها بخوابیم

با ترانه جون بگیریم

کلبه ای اندازه عشق

باغچه ای و حوض گلدون

سر تو باشه رو شونم

مثل لیلا مثل مجنون

تو بشی مادر گلها

من بشم بابای بارون

>>>>>>>>>>>>>>>> <<<<<<<<<<<<<<<<

نظرات 2 + ارسال نظر
نادیا پنج‌شنبه 11 خرداد 1385 ساعت 09:54 ق.ظ

شروع خوبی داری
امیدوارم تا آخرش بری و یه وبلاگ زیبا درست کنی

عاشق پروردگار پنج‌شنبه 11 خرداد 1385 ساعت 10:05 ق.ظ http://www.lahijweb.blogsky.com

سلام شکیبای عزیز .
وبلاگت مبارک!‌ مطلب اولت پر از احساسی بود که داشتی .
امیدوارم همیشه و تا ابد ذاتت پر از پاکی و صفا باشه .
سری بهم بزن . خوشحالم میکنی .
شاید مطالب به روزم به دردت نخوره ! (‌میبینی میفهمی ! )‌ ولی سری به آرشیوم بزن . یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد