~.~.~ کلبه ی فقیرانه من ~.~.~

~.~.~ بده دستات و به دستام تا با هم کلبه بسازیم ~.~.~ کلبه ای پر از من و تو از من و تو ما بسازیم ~.~.~

~.~.~ کلبه ی فقیرانه من ~.~.~

~.~.~ بده دستات و به دستام تا با هم کلبه بسازیم ~.~.~ کلبه ای پر از من و تو از من و تو ما بسازیم ~.~.~

>>>>تقاضا<<<<

>>>>>>>>از قلب من التهاب را بردارید. <<<<<<<<

>>>>>>>>>>>>>>>>این وحشت بی حساب را بردارید. <<<<<<<<<<<<<<<<<<

>>>>>>از دفتر خاطرات هر روزه من <<<<<<

>>>>>>>>>>>>>>>>امروز پر اضطراب را بردارید. <<<<<<<<<<<<<<<<<<

>>>>>>>>من طاقت دیدن شما را دارم. <<<<<<<<

>>>>>>>>>>>>>>>>از چهره خود نقاب را بردارید. <<<<<<<<<<<<<<<<<<

>>>>>>وقتی همه گزینه ها یعنی مرگ<<<<<<

>>>>>>>>>>>>>>>از دوش من انتخاب را بردارید. <<<<<<<<<<<<<<<<<<

>>>>>>عاشق که شدم به هرکسی که گفتم، گفت: <<<<<<

>>>>>>>>>>>>>>>>از روح خود این عذاب را بردارید. <<<<<<<<<<<<<<<<<<

>>>>>>بی خواب شدم، ولی جوابم این بود<<<<<<

>>>>>>>>>>>>>>>>از طاقچه قرص خواب را بردارید. <<<<<<<<<<<<<<<<

******************************

با عشق همیشه زنده ام پس لطفا

روبان سیاه را بردارید.

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
نارنج چهارشنبه 31 خرداد 1385 ساعت 06:22 ب.ظ http://naranj.blogsky.com

سلام من نمیدونم چطوری باید عکس بذارم تو وبلاگم میشه راهنماییم کنید؟البته تو وبلاگ خودم مرسی

یاسمین یکشنبه 4 تیر 1385 ساعت 12:02 ب.ظ http://rue.blogsky.com

سلام
متن زیبایی نوشتین

روز خوش

[ بدون نام ] یکشنبه 4 تیر 1385 ساعت 08:04 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد