~.~.~ کلبه ی فقیرانه من ~.~.~

~.~.~ بده دستات و به دستام تا با هم کلبه بسازیم ~.~.~ کلبه ای پر از من و تو از من و تو ما بسازیم ~.~.~

~.~.~ کلبه ی فقیرانه من ~.~.~

~.~.~ بده دستات و به دستام تا با هم کلبه بسازیم ~.~.~ کلبه ای پر از من و تو از من و تو ما بسازیم ~.~.~

<<<< اومدی معجزه کردی >>>>

 

اومدی معجزه کردی .
نمی دونی که چه کردی .
اومدی دنیامو ساختی .
ِاومدی فردامو ساختی .

اگه دنیامو بخوای من به تو نه نمیگم .
ماهه شبهامو بخوای من به تو نه نمیگم .
آسمونمو بخوای من به تو نه نمیگم .
اگه جونمو بخوای من به تو نه نمیگم .

من به تو نه نمیگم . نه به تو نه نمیگم
من به تو نه نمیگم . نه به تو نه نمیگم

اومدی معجزه کردی .
نمی دونی که چه کردی .
اومدی دنیامو ساختی .
ِاومدی فردامو ساختی .

اگه دنیامو بخوای من به تو نه نمیگم .
ماهه شبهامو بخوای من به تو نه نمیگم .
آسمونمو بخوای من به تو نه نمیگم .
اگه جونمو بخوای من به تو نه نمیگم .

من به تو نه نمیگم . نه به تو نه نمیگم
من به تو نه نمیگم . نه به تو نه نمیگم

اومدی صد تا بهار دادی به من
همه گلهاشو میارم واسه تو

اومدی بردی منو به خواب عشق
همه رویاشو میارم واسه تو

اومدی تا دل من تورو بخواد
من تمناشو میارم واسه تو

اومدی ماهو اوردی واسه من
همه شبهاشو میارم واسه تو

اگه دنیامو بخوای من به تو نه نمیگم .
ماهه شبهامو بخوای من به تو نه نمیگم .
آسمونمو بخوای من به تو نه نمیگم .
اگه جونمو بخوای من به تو نه نمیگم .

من به تو نه نمیگم . نه به تو نه نمیگم
من به تو نه نمیگم . نه به تو نه نمیگم

از همون دور که خیال تو میاد
شب من یک شب مهتابی میشه
رو زلال برکه های آرزو خواب رویای تو آفتابی میشه.
از وجوده خودته رویای من
میدونم ماله تو فردای من
میدونی حقه تو دنیای من


اگه دنیامو بخوای من به تو نه نمیگم .
ماهه شبهامو بخوای من به تو نه نمیگم .
آسمونمو بخوای من به تو نه نمیگم .
اکه جونمو بخوای من به تو نه نمیگم .
من به تو نه نمیگم . نه به تو نه نمیگم
من به تو نه نمیگم . نه به تو نه نمیگم

اومدی معجزه کردی .
نمی دونی که چه کردی .
اومدی دنیامو ساختی .
ِاومدی فردامو ساختی .
اگه دنیامو بخوای من به تو نه نمیگم .
ماهه شبهامو بخوای من به تو نه نمیگم .
آسمونمو بخوای من به تو نه نمیگم .
اگه جونمو بخوای من به تو نه نمیگم .
من به تو نه نمیگم . نه به تو نه نمیگم
من به تو نه نمیگم . نه به تو نه نمیگم

اومدی صد تا بهار دادی به من
همه گلهاشو میارم واسه تو
اومدی بردی منو به خواب عشق
همه رویاشو میارم واسه تو
اومدی تا دل من تورو بخواد
من تمناشو میارم واسه تو
اومدی ماهو اوردی واسه من
همه شبهاشو میارم واسه تو

اگه دنیامو بخوای من به تو نه نمیگم .
ماهه شبهامو بخوای من به تو نه نمیگم .
آسمونمو بخوای من به تو نه نمیگم .
اگه جونمو بخوای من به تو نه نمیگم .
من به تو نه نمیگم . نه به تو نه نمیگم
من به تو نه نمیگم . نه به تو نه نمیگم
من به تو نه نمیگم . نه به تو نه نمیگم

نظرات 3 + ارسال نظر
m پنج‌شنبه 9 آذر 1385 ساعت 02:37 ب.ظ http://utumn.blogfa.com/

سلام.
من دنیا،
آسمون
ماه
وجونتو
میخوام!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 آذر 1385 ساعت 02:37 ب.ظ

m سه‌شنبه 14 آذر 1385 ساعت 06:19 ب.ظ http://utumn.blogfa.com/

تو به آیینه
نه
آیینه به تو خیره شده است
تو اگر خنده کنی او به تو خواهد خندید
و اگر بغض کنی
آه از آینه دنیا که چه خواهد کرد
غم که از راه رسید در بر او باز مکن
تا خدا یک رگ گردن باقیست
تا خدا مانده به غم وعده این خانه مده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد