~.~.~ کلبه ی فقیرانه من ~.~.~

~.~.~ بده دستات و به دستام تا با هم کلبه بسازیم ~.~.~ کلبه ای پر از من و تو از من و تو ما بسازیم ~.~.~

~.~.~ کلبه ی فقیرانه من ~.~.~

~.~.~ بده دستات و به دستام تا با هم کلبه بسازیم ~.~.~ کلبه ای پر از من و تو از من و تو ما بسازیم ~.~.~

زیر بارون

زیر بارون توی ایوون شده خسته یه پریشون
بی پناهه چشم به راهه دوری از اون یه گناهه
دل با تو پاییزش بهاره بهاره ای عمر دوباره دوباره
با تو در دل من غصه جا نداره
زیر بارون توی ایوون شده خسته یه پریشون
بی پناهه چشم به راهه دوری از اون یه گناهه هه هه هه
تو رو داشتن واسه من یه نیازه
با تو دل از همه چیز بی نیازه
تو رو داشتن واسه من خود عشقه
با تو دل پیشه همه سرفرازه
دل با تو پاییزش بهاره بهاره ای عمر دوباره دوباره
با تو در دل من غصه جا نداره
زیر بارون توی ایوون شده خسته یه پریشون
بی پناهه چشم به راهه دوری از اون یه گناهه هه هه هه
ای هوای تازه ای صبح روشن
بامن ودل من مهربون باش
مثل یک ترانه بنشین رو لبهام
یا بشو ستاره توی شبهام
دل با تو پاییزش بهاره بهاره ای عمر دوباره دوباره
با تو در دل من غصه جا نداره
زیر بارون توی ایوون شده خسته یه پریشون
بی پناهه چشم به راهه دوری از اون یه گناهه هه هه هه

نظرات 1 + ارسال نظر
مرضیه پنج‌شنبه 9 آذر 1385 ساعت 01:01 ب.ظ http://utumn.blogfa.com/

تو را هیچگاه نمی توانم از زندگی ام پاک کنم چون تو پاک هستی می توانم تو را خط خطی کنم که آن وقت در زندان خط هایم برای همیشه ماندگار میشوی و وقتی که نیستی بی رنگی روزهایم را با مداد رنگی های یادت رنگ می زنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد