~.~.~ کلبه ی فقیرانه من ~.~.~

~.~.~ بده دستات و به دستام تا با هم کلبه بسازیم ~.~.~ کلبه ای پر از من و تو از من و تو ما بسازیم ~.~.~

~.~.~ کلبه ی فقیرانه من ~.~.~

~.~.~ بده دستات و به دستام تا با هم کلبه بسازیم ~.~.~ کلبه ای پر از من و تو از من و تو ما بسازیم ~.~.~

روزهای روشن خدا حافظ

روزهای روشن خدا حافظ

سرزمین من خدا حافظ

-------------------------------------------------------

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

نظرات 1 + ارسال نظر
مرضیه چهارشنبه 13 دی 1385 ساعت 02:51 ب.ظ http://utumn.blogfa.com/


سلام
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________**** _______
___***____***____***__ *** ____
__***________****_______***____
_***__________**_________***___
_***_____________________***___
_***_____________________***___
__***___________________***____
___***_________________***_____
____***_______________***______
______***___________***________
________***_______***__________
__________***___***____________
____________*****______________
_____________***______________
کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد